Približava se kraj još jedne uspješne godine za vašu tvrtku i poslovanje. Božićni domjenak, idealna je prilika za zahvalu svojim zaposlenicima, partnerima i suradnicima za sav trud i rad uložen tijekom godine. Također, odraz je vašeg vodstva, prilika za zabavu i opuštanje, ali i stvaranje lojalnosti vašoj tvrtci. Kako ga organizirati, što obavezno uključiti i na što obratiti pozornost, saznajte u našem novom blogu.
SCENARIJ I TEMA
Božićni domjenak je kao predstava. U početku treba smisliti temu, odrediti budžet, pozvati aktere/uzvanike, organizirati pomno svaki detalj i kreirati raspored kojeg ćete se držati kako bi sve išlo po planu. Želite domjenkom polučiti uspjeh, zato je bitno paziti na mnogo detalja. Temu je bitno prilagoditi svojim uzvanicima. Sve što radite, radite po njihovoj mjeri. Nemojte to smetnuti s uma.
PRAVI TRENUTAK
Jedna od najbitnijih stavki organizacije božićnog domjenka jest vrijeme održavanja. Postoje mnoga istraživanja koja su potvrdila kako je petak najpopularniji dan za organizaciju događanja za zaposlenike. Prilikom odabira termina održavanja treba na umu imati mnogo faktora. Jedan od njih je i kako vaši zaposlenici provode svoje slobodno vrijeme, odnosno imaju li mogućnosti uskladiti sve svoje privatne obaveze kako bi pronašli vrijeme poslije posla, za aktivnost vezanu uz posao. Ok, zvuči malo zbunjujuće, ali je u principu vrlo jednostavno. Iz tog razloga postoje dvije varijante organizacije, za vrijeme radnog vremena i poslije radnog vremena, ovisno o vašim potrebama i željama. Vrlo je bitno početi planirati božićni domjenak mjesec dana unaprijed (ili i više od toga) te događanje na vrijeme najaviti svojim zaposlenicima kako bi ranije spomenute privatne obaveze mogli uskladiti (pronaći dadilju ili baku zamoliti da preskoči baš taj petak predstavu u omiljenom kazalištu-pretplata je cijelu godinu, a domjenak vašeg zaposlenika je samo jedan).
DETALJI
Ljudi vole detalje pa tako i vaši zaposlenici, poslovni partneri ili suradnici. Bilo da se radi o nekom posebnom detalju dekoracije na vašem božićnom domjenku ili neke posebnosti u programu domjenka, želite postići ‘wow efekt’. Sitnice katkad čine veliku razliku, priliku za oduševljenje uzvanika i super fotke na Instagramu 🙂
POZIVNICA S PRAVILIMA
Pozivnica za vaš božićni domjenak mora sadržavati sve esencijalne informacije. To zvuči jako logično, ali pozivnica potencijalno skriva mnoge zamke ako ju ne iskoristite za komunikaciju važnih stvari. Bitno je naglasiti sve što želite da vaši uzvanici znaju u samoj pozivnici, kako ne bi došlo do nekih nesporazuma. Dress kod, broj osoba za koje vrijedi pozivnica, je li pratnja pozvana, imate li kakve dodatne sadržaje ili očekivanja od svojih uzvanika, je li konzumacija alkohola dozvoljena … Ako ne iskomunicirate jasno što i kako organizirate, vrlo vam se lako može dogoditi da vam domjenak doživi fijasko, npr. netko dovede cijelu ekipu iz kvarta na besplatnu klopu, piće, zabavu i slično.
SVI VOLE POKLONE
Pokloni su esencijalni dio božićnog domjenka. Možda je vaša tvrtka nagradila zaposlenike značajnim iznosom božićnice, ali bez obzira na to, nije na odmet razveseliti zaposlenike nekom prigodnom sitnicom na božićnom domjenku. Ništa skupo ili pretenciozno, dovoljno je da je prigodno i od srca kao mali znak pažnje. Neke tvrtke imaju tradiciju da se zaposlenici međusobno darivaju. Ako ne odredite budžet za poklone, može se dogoditi veliki nesrazmjer u vrijednosti poklona. Također se može dogoditi da oni malo manje odgovorni u uredu, jednostavno zaborave kupiti poklon pa netko na kraju izvisi.
DOBRO SE DOBRIM VRAĆA
Vaš božićni domjenak možete iskoristi za dobro djelo u duhu Božića. Bilo da se radi o poslovnom i privatnom, u to doba godine svi smo nekako više povezani, topliji, osjećamo zahvalnost i više nego obično volimo dijeliti. Dobro, možda Grinch ne dijeli isto mišljenje, ali većina ljudi se slaže s napisanim. Bilo bi iznimno prigodno na svom božićnom domjenku učiniti neku lijepu gestu u skladu s vrijednostima Božića. Jedna kutija koju će vaši zaposlenici, partneri, suradnici i vi sami, napuniti igračkama za djecu iz jednog od domova, ne iziskuje mnogo novca, ali znači mnogo radosti i zahvalnosti!
PROFESIONALCI
Ne znamo koliko ste upoznati izrazom ‘white elephant’, za one koji ga do sada nisu čuli, izraz se najčešće koristi za nešto što jako puno košta, a zapravo je beskorisno. Vi to sigurno ne želite za svoj božićni domjenak. Zato smo tu mi. Imamo više od 10 godina iskustva u organizaciji evenata svih vrsta, a poseban nam je gušt organizirati božićne domjenke. Direktorica Avriona od sredine rujna pjevuši božićne pjesme i čeka priliku da vam organiziramo božićni domjenak za pamćenje.